Go mat

De fick vi idag hos svärföräldrarna. De va en kyckling gryta som smakade super gott. Jag fick med mig receptet hem, tusen tack snälla svärmor för de. Vi blev kvar där uppe en bra tund, de hade vi inte tänkt från början men de blev så. Dock inte mig emot för jag trivs där uppe hos dom :)
Med lite tur så ska jag och pojkarna få en varsin Åremössa som svärmor ska sticka. Få och få jag betalar hemst gärna för att få såna :)

Nä vi väl tog oss i kragen och skulle gå hem så slog jag världens go vurpa på deras gård, så nu har dom ris över hela gårdsplanen.. satte mig rätt på arslet och slog i armbågen, vilken syn! Men kyckling grytan den klarade jag *yes* den ska jag äta till lunch i morron så de va ju tur. Går ju fort att koka på lite ris till mig.

Nu ska jag se om jag får ttta lite på tv:n eller om Hasse tänker sjunga hela natten :)

Ha de gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0