En hjälpande hand.

Idag har jag varit hos Mia heeeelllllaaaa dan :) Stackarn kanske e less på mig nu *fniss* hoppas inte de för jag blir kvar ett tag till *hihi*
Jag har försökt att hjälpa Mia idag. Lillgumman hade ingen bra dag alls, va bara mamma som gällde. Mamma fick inte göra nånting utan henne. Hon håller nog på att få mera tänder så de gör säkerligen jätte ont i hennes mun *stackars lilltjejen* Har lyckats vikit lite tvätt utan att Mia fick spader *skrattar gott*
Mia har blivit mycke bättre, hon kan ta emot hjälp nu för tiden annat va de förr. Nu sitter jag här medans Mia plockar i köket och nästan kastar ut oss här ifrån. Bara för att hon inte fick betala för lite mjölk, ojoj lilla Mia. Du vet vad jag har sagt. Tjänster & gentjänster. Du skulle ha gjort samma sak för mig, eller hur *blink*

Undra hur de går för Hasse och sjunga sing star med Mickan, dom har stängt dörren. Som att man inte skulle höra ialla fall *hihihi* Jag ska inte skratta för jag vägrara att sjunga utan att ha tagit en öl eller två. Kanske kanske om jag har varit själv hemma, och vet att de inte kommer någon hem på ett braaaa tag :)

Nä nu ska jag ta och va lite mer sällskaplig, är ju inte hemma. Vi ska se på film och äta gott.

Hörrs i morron, ha de gott !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0