Dagen

Dagen här började ca klockan 10. Som vanligt så blev de en kopp te och morron cigg. När jag komer in så märker jag att Virre fortfarande ligger och sussar så gott i min säng, fasen klockan e ju tio över tio de e dax för lille man att kliva upp. Kommer att vara lagomt så kul att få han att somna itid ikväll. Lilgubben ska ju upp tidigt i morron för att gå på sexårs, de e ju pappa vecka i morron.

Efter att jag har vaknat till liv så sätter jag igång att plocka lite, ger Virre lite frukost medans han tittar på tv. Surrar med Annette i telefon undertiden. Sätter mig ner en stund efter att Virre åkte med Annette och Mille till birsta. Grabbarna hade egna pengar som dom fick handla vad dom ville. Mille köpte ett flygplan och Virre köpte några små bilar.
Får sedan ett tokryck och börjar att dammsuga, så nu e de oxå gjort. Håller på att tvätta oxå. Middagen som Virre beställde blev super gott, fast de blir de alltid med tacos.

Hasse ligger på sängen och klinkar på sin gitarr medans jag sitter här och skriver. Undra vem av oss som ska diska tro? Jag håller fortfarande på i tvättstugan och dessutom så ska tvätten tas reda på när den e klar. Ni kan ju bara gissa vem som åker på att ta reda på den!? En edtråd får ni, de e inte Hasse ialla fall........  Fanns inte många kvar då! Precis JAG blev kvar.

Men Hasse ska göra en go efterrätt, hoppas att han lyckas lika bra som Eva gjorde. Han ska göra en kladdkaka. Vet inte om man kan misslyckas med en sån, men en sak e då säker att jag skulle kunna göra de *asg*
För ER som känner mig förstår varför oxå =)

Ska ta och ringa Mia en sväng till ikväll innan de e dax att sova. Har pratat med henne två ggr redan, men de finns ALLTID något för oss tjejer att prata om. Som Annettes Marcus brukar fråga henne, - Har du flyttat in i ledningen?!
Ja ibland tror jag att vi gör de. Inse vi har MYCKET att prata om. Bara att gilla läget! =)

Har inte så mycket mer att skriva om nu. Ha de gott!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vi måste ju disskutera flufflådor ju, å det är viktiga grejor de =)

2008-01-06 @ 20:40:29
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Hasse

"Men Hasse ska göra en go efterrätt, hoppas att han lyckas lika bra som Eva gjorde."
haha va väl tur att du kom in i köket o gluttade..jag e ingen bagare ;P

2008-01-09 @ 07:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0