Blandade kort


Jag ÄR & kommer ALLTID att vara en godisråtta!!


image24

Hoppas att killen kan knäppa bättre & skarpare kort än mamma =)

image25

Go grabbarna mina =)


image26

Anna & Marcus


image27

Eva & Lars


image28

Virre har ätit spiderman glass, syns inte va!? =)


image29

Min kusin Felicia


image30

Mina kusiner Felicia, Rebeka & Simon har jätte kul med moster Vickan som busar med dom

image31

Go killar !!!

image32


Men se lite glad ut då !!! Jag kan tydligen inte de *s*

image33

Några av mina tatueringar !!!!!


image35
image36
image37
image38

Allt för att inte skratta

image39

Julen -07


image40

Maria på sin 30-års fest / tjej party


image41

Vi va inte så snygga heller mitt i allt gegg =)

image42

Hasse & Jonas lirar plast gura


image43


 Ha de bäst & hörs i morron. Natti natti !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0