Besök?

I morse klockan åtta så va jag lagot så kaxig, INTE ALLS. Då ringde Annette och väckte mig, men de gjorde inget. Snarare bara bra för då kommer jag upp i vettig tid, så tack för de :)
Nu så har jag diskat, tvättat av mig och fått på mig kläder. Ska iväg med Annette & Marcus en sväng på eftermiddagen.

Sen ikväll kanske vi får besök av Maria & Jonas, måste ta och ringa henne för att kolla om de blir så. Om dom kommer så ska vi bjuda på kladdkaka :)
Hoppas hoppas ni kommer, annars så blir de ingen kladdkaka :)
Tänker inte göra någon om vi inte får besök.

Måste försöka komma iväg till Mia en sväng oxå, hon e själv nu när Matte e i Norge och jobbar. Förstår att hon vill ha sällskap. Jag kommer snart, jag lovar :)

Nu kommer jag inte på något mer att skriva.

Ha de så bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0