Bättringsväg

Jag tror att Victor håller att på bli bättre :)   Han har inte spytt sen klockan 10 i morse. Hoppas hoppas att vi andra klara oss oxå. Har lite grann att stå i här i slutet på veckan och helgen. Jag vill passa på att tacka Mia & Matte för att dom åkte och handlade åt mig. Tacka Annette som tankade på min mobil och tack så jätte mycket till Micke & Ulrika som tog och tvättade alla sängkläder som Virre spytt ner.  Hasse va duktig och lagade mat och diskade efter jobbet. Själv har jag inte fått något gjort idag, varje gång jag har försökt att göra något så har Virre klamrat sig fast vid mig och vägra släppa *lillgubben*

Nu ska jag försöka få i lillgubben lite vispad cola.

Ha de gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0