Ahhh....

Nu så har jag äntligen fått fingrarna ur *"#¤ och tagit bort alla julsaker, nu ska dom bara ner i källaren oxå. Vilket inte e bara när de gäller mig.
Åhh, jag fick hem ena go killen idag *weeiiii* som jag har längtat. Va så skönt att få krama och pussa på han när han kom hem. *mys mys*

Nu har jag en EGEN design som ingen annan har *kul*, tusen tack snälla du för hjälpen. Pussar i massor.

Medans min blogg fick en make over så tog jag mig en dusch och la mig i sängen med en skål popcorn och tittade på tv. De va sååå skönt.

Nu ska jag ta å krypa ner, ska upp tidigt i morron.  Även jag har ansvar *varanan vecka typ* :)
Hoppas på lite mer jobb fram över så jag får komma in i rutiner igen.

Natti natti, sov så gott & hörs i morron.

Ha de bäst !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0