Usch

Inatt har jag sovit som en kratta, jag har vridit och vänt på mig svettats och frysit och huvudvärk. Vette fasen varför de blev en sån jobbig natt. Jag som brukar normalt sova såååå bra.
Jag har fortfarande huvudvärk så de blir att ta en alvedon och in i duschen, hoppas de hjälper.

Skönt med lite tid för sig själv så här på morron, Hasse jobbar och Mia ringer inte förrän vid tio tiden. Sen ska jag till Annette och låna telefon för att ringa sundsvallstidning och säga nej till erbjudandet jag fick igår. De blir pengar även om de va ett hyfsat erbjudande. Jag har haft tidningen nu i två veckor och jag va jätte nöjd, så skönt att kliva upp och sätta sig och läsa om allt och inget som står. Eller bläddra i den under dagen, hur som helst så har de varit skönt att ha den nu när jag går hemma och e arbetslös. Har hittat en del anonnser på jobb i den som jag har sökt *perfekt* dock ingen garanti för att jag får något, men man ska ju ALLTID försöka.

Ja just ja duschen va de ja.

Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Cool design på bloggen :) !

2008-02-19 @ 09:27:26
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0