Trötter

Fy fanken va trött jag e. Jag har precis legat bredvid Victor för han ville somna så, men risken e ju alltid stor att jag somnar först. Vilket var nära även denna gång :)

Dagen har haft ett bra flyt rätt igenom, inget speciellt har hänt utan de har bara varit en bra dag. Har varit trött hela dan, men de e jag ju jämt känns de som. Ett jobb på de här så ska ni se på fan att de blir fart på mig oxå *s*
Åhh imorron ska vi äta köttfärs limpa med potatis och sås *mumma* som tur e så gjorde jag de härrom dan så de e bara att värma på. Ska inte göra något speciellt i morron, men de kan va skönt att slippa tillaga maten och bara få värma på den. Ja de e klart jag ska ju till hobby rummet i morron ( tvättstugan ) tycker att jag e där jämt, men men en kan inte klaga vi har ju rena kläder iaf :)

Nä nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen och titta på tv.
Natti natti och sov så gott
image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0