Tisdags morron

I morse hade jag tänkt ta mig sovmorron, men så blev icke fallet. Vaknade av att telefon ringde, trött som en liten gris svarade jag med världens wisky röst. Va härlig man låter på morron *skakar på huvet* Nåja nu har jag pratat till mig iaf :)  Hase hade en liten sovmorron, han började inte förrän kl 10, skönt att sova lite längre än vanligt iaf.
Kollade min mail förut och blev kallad halv tok av tokEva :) Rolig tjej de där ...... Jag skrev att hon kunde läsa min blogg om hon ville och undrade i samma sväng om hon bloggar, jorå de gjorde hon men hon tyckte att de skulle vara lättare att läsa om jag skrev min blogg adress. Åh de har hon ju rätt i *hallå blondi* :)

Kommer hem sent idag för vi ska träffas i kyrkan ikväll med mammagruppen. Hoppas att Hasse e vaken då, man vet ju aldrig för han har ju jobbat hela dan och lär ju vara trött trotts sin lilla sovmorron.
Åh då blir de massage ÄNTLIGEN som jag har längtat, de ska bli sååååå skönt och DESSUTOM ska de bli kul att träffa alla igen *mammagruppen* surra lite ditt och datt samt äta gott.

Jo jag fick ett till brev på stay friends från mig kära kusin Therese, de va eveigheter sen vi pratades vid. Hon bor uppe i Boden med sambo och lilla Emil som e ca 8mån, hoppas att de e bra med dom och att allt går bra. Måste ju ta och träffa henne och familjen innan allt för lång tid har gått. De har redan gått säkert 5 eler 6 år sen vi sågs sist.

Nä nu ska jag ta och ringa Mia och kolla läget.

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0