Ta dig i kragen fröken Vesterlund

Ja som sagt, ta mig i kragen måste jag göra. Har inte fått mycke gjort idag :(  Känner inte för att göra nå heller, men jag känner ett litet måste för de e ju alla hjärtans dag idag. Ska ta tag i disken och dammsuga och skura golvet, kan inte förstå att de känns som ett helt projekt idag.  Jag ska knalla upp till Fonus oxå i samma sväng som jag ska handla lite till maten. Har surrat med Mia och Annette i telefon hela dan idag och har en känsla av att de blir några ggr fler *fniss fniss*

Killarna från anticimex va hit och mätte fuktskadan i köket idag, men de e ju så svårt att säga något för dom. Dom ska sätta torkar uppe hos grannen först ett tag så får vi se sen hur snabbt eller sagta de torkar både här och där. Dom ska riva lite tapet oxå så de kan luft torka lite.

Nä disken kallar :)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0