Städat

Nu har jag äntligen diskat, plockat, dammsugat och skurat. De går ju så fort bara man får fingrarna ur arslet och börjar, ser att klockan går de e strax dax att hämta Virre från fritids. Va glad han ska bli när han får höra att han blir ledig i morron :)  Vi ska inte göra något speciellt utan bara ta de lungt på dan, sen på eftermiddagen ska vi hämta Pontus. Som jag/vi har längtat efter han. Jag sa njuta av varje sekund med grabbarna i helgen, får se om vi tar bio igen eller om vi kommer på något annat att göra. Jag har inte hört något av Fonus än, jag börjar bli otålig. Vill ju att dom ska ringa nu nu nu, helst innan jag hann tänka på att de har gått ett par timmar sen jag pratade med dom. Men de e klart de kan ju ta sin lilla tid att gå igenom papper, dom har ju ett jobb att sköta oxå. 

Hörs sen. See ya

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ibland (väldigt sällan) skulle jag åxå vilja bo i lägenhet.. och ha bara några få rum att städa... jag är helt slut efter halva huset... så brukar få dela upp städningen på två dagar om det ska bli riktigt gjort :(

2008-02-14 @ 21:47:26
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0