Så va de en ny dag

Man ska vara glad för varje ny dag man får vakna upp, de e jag oxå men dagarna kan bli en aning lång i arbetslöst tillstånd. Finns ju ALLTID saker att göra hemma men de e inte alltid de passar fröken Vesterlund att göra dom. Vill ju hellre göra lite roligare saker :)  Eller jag tror visst att de kallas undanflykter från att göra dessa "tråkiga" saker.
Jag ska strax ta en promenad och möta upp moster Agnetha och ge henne några filmer som hon vile låna, stackars min lilla kusin Felicia e hemma å sjuk. De e ju fin väder ute, hoppas bara att man inte blåser bort. Fast å andra sidan så e de ingen risk med alla dessa kilona *haha*

Har surrat med Mia en bra stund i telefon, hoppas att dom inte blåser bort nu när dom ska ner på stan.

Tänkte göra mig klar nu för att gå iväg.

See ya!

Kommentarer
Postat av: ingrid

Kul att du är i skrivartagen igen! :) Du förgyller iallafall mina låååånga arbetslösa dagar:)Kan du inte sätta in en bild på "luvan" så man får se hur den ser ut?!Kram på dig Tjejen!

2008-02-13 @ 13:19:03
Postat av: Eva

Ja, de var riktigt blåsigt idag. Vi hade strömavbrott 2 ggr, har ni oxå haft de? Hörde att affärerna i stan fick stänga, de kan ju inte ha öppet utan ström. :p

2008-02-13 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0