Pontus är hemma

Nu så har vi äntligen fått hem Pontus :)  Vad har jag gjort idag då?! Jo jag klev upp och gav Virre gröt, två portioner åt han *glad mamma*  sen kläde han på sig och gick till Mille. Jag har surrat i telefon med Mia nästan hela dan :)
Åkte och hämtade Pontus på skolan och sedan hem och fixa mat, de blev lasagn idag å gott blev de. Efter maten så åkte jag och Hasse ner till stan och klippte oss, de behövdes kraftigt för oss båda *nöjd tjej nu*  Kommer hem igen till grabbarna som valde att vänta hemma istället för att gå till Annette, så Annette kom ner och tittade till dom istället.

Jag Hasse och grabbarna ska titta på Let´s dance snart, ska göra lite popcorn kvällen till ära men längtar som ett djur tills i morron för då får jag äta GODIS. Jag e riktigt stolt över oss själv för vi har slutat med sötsaker till vardas och äter bara varanan lördag, samt att vi äter nyttigare som tex jag har slutat med smör på mackorna och tar skinka och grönsaker på istället. Lite ovant men de går, ska dock inte sluta med smör på heltid bara nu ett tag i början.

Jo jag måste berätta att jag fick en massage av min älskling igår :)  Tack snälla älskade du de va ju såååå underbart. LOVE YOU!

Dax att avrunda för att poppa popcorn och inta soffan :)

Hörs i morron.

See ya

Kommentarer
Postat av: atena

let's dance är kul :D mysigt!

2008-02-15 @ 19:52:11
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: kristina

Spa maskrosen har babyspa, kostar 300:- för 4 timmar, då får man även lära sig lite massage på bebisen :)Ska bli jätte mysigt, ska ta med kameran och hoppats på att man får knäppa kort där.

2008-02-15 @ 21:21:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Eva

Hoppas att ni hade en riktigt mysig alla hjärtans dag! :) Vi var ut o åt, men sen skulle jag till jobbet. Men hann ju vara med varann några timmar på eftermiddagen iaf, bättre än ingenting. ;-)

2008-02-16 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0