Pappa vecka

Nu har jag lämnat Victor för sin pappa vecka :(  inte kul alls men som jag har sagt förut så är han ju inte bara min utan Micke måste ju få sin del oxå. Men för de så känns de tungt varje måndag som de e dax att lämna han, kan ju inte tänka mig att de e nå lättare för Micke än vad de e för mig. Men jag saknar Victor iaf nu.

Vet ni, jag fuskade igår. Jag gjorde toast på kvällen, va ju grymt sugen och attans va GOTT de va. Men vilken ågren jag hade sen då...... Men nu ska jag stå på mig bättre, lite återfall sägs de att man brukar få. Bara jag ger fan i sötsakerna och inte fuskar med dom så. Jag ska strax slå på en film och mysa ner mig i soffan sen ska jag ta hand om tvätten som vi tvättade igår.

När Hasse har kommit hem så ska vi kolla om de finns några biljetter till Magnus Betnér. Den killen e ju grymt bra tycker vi, så håll tummarna för att de finns biljetter kvar. Han ska komma till tonhallen den 1:a mars. Ja vill ja vill se han.

Nu ska jag bänka mig i soffan, sen lite nytta.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0