Ojoj...

Hoppas att jag känner mig bättre i morron, för jag vill inte missa någon dag på jobbet. De e "bara" en veckas jobb så de känns tokigt att vara hemma då. Bara att knapra alvedon och se glad ut. Nu har vi ätit och diskat undan, de blev potatis, fisk, sås och spenat *mums*  Virre har precis badat klart och inväntar att simpsons ska börja på tv:n, ganska roligt med Victor för han förstår inte ett ord av vad dom säger men titta ska han :) 

Så fort Hasse e klar med sitt så ska han få hjälpa mig och färga håret, vi ska ut och äta i morron så då vill man ju piffa till sig lite. Blir massor med smink känns de som för jag ser ut som Rudolf med röda mulen för att jag har snytit mig så mycket.

Vi ska även se de nya programet på kanal fyra kl 20 som heter Rent hus.

Jo Victor kom och påminde mig om att han har åkt maderass idag när han va på Sidsjön och han tyckte att mamma gjorde världen goaste varmchoklad *go pojken min*
Han fick med sig ballerina kakor oxå och jag frågade när han ko hem om han hade ätit upp alla eller bjudit någon? Nä alla hade han inte ätit och bjudit hade han gjort :) lite senare när jag plockade ur ryggan och tar fram kakorna så visade de sig att han hade tagit EN och bjudit bort EN, så nästan hela paketet va ju kvar *skratt*   han som brukar vara ett sånt kak monster annars....:)

Nä nu ska jag borsta tänderna på Victor och sen krypa ner i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0