Mer tid

De skulle man ha ibland. Nu e jag äntligen hemma efter att ha varit ute och rännt hela dan. Va först med Annette till Härnösand och där passade vi på att gå in på dollar för se om vi kunde fynda något. Vi hittade en varsin alla hjärtans present till våra respektive. Sen blev de att åka hem över, hemma väntade Hasse som slutade tidigt idag. Vi kläde på oss igen och iväg för att handla till middagen. Hasse står och wokar nu medans jag sitter här, ska bli sååå gott. Jag ska strax ner i hobbyrummet *tvättstugan*, nä nu ropar Hasse måste iväg och hjälpa han. MER TID TACK.......

Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du inte gjort någonting sedan i onsdags.... Om du hittar mer tid någonstans kan du ta ett lass timmar till mig med!! Ha de gott! Kram

2008-02-11 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0