Matdax

Nu håller vi på med maten. De ska bli fläskfilé med ris till mig och pommes till Virre och Hasse, till filén så blir de purjolök och svamp och lite lätt med kryddor, vi brukar krydda på som bara den men inte när de e barn vecka. Nu ska jag fixa lite grönsaker att lägga på sidan för den som vill de. Jag skule behöva leva på ett par kilo grönt om dan i ett par månader för att våga visa sig i bikini till sommaren, tiden går ju fort som attan när man ska försöka gå ner i vikt under tidspress, hualigen.....

Nä maten va de ja.......

See ya

Kommentarer
Postat av: ingrid

Nu har du glömt bort vad vi sagt,IGEN!Du är en mycket vacker Kvinna!!Kom ihåg det nu!!Du vet ju hur jag har det...äteråäteråäter...och ingenting fastnar:( Ha en mysig kväll med dina grabbar!

2008-02-14 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0