Länge sedan nu

Men herregud vad e de för fel nu då?! Ja inte kan jag skylla på tidsbrist denna gång inte, utan ärligt så har jag inte haft ork och lust. Men nu så har jag laddat mina blogg batterier igen så nu ska ni få se på fan :)

Vad ska jag ta mig i kragen att göra idag då? Jo jag ska fixa fruktsallad som vi ska smaska på ikväll, ska ta mig lite lust till att dammsuga och skura golv, men de får bli efter att hantverkarna ha varit här och kolla om vi behöver en fläkt i köket eller ej. Vi har fått en liten vatten skada i köket, uppe i taket så de kommer ju från grannen.  Besök får jag klockan 13,30 av Ingrid och innan hon kommer så tittar Annette in en sväng, ska ringa Mia sen oxå och hoppa in i duschen. Har iaf gjort lite grann idag, jag har sett till att Virre fick i sig frulle och på med kläder, iväg till sex års. Sen hem och fikade med Hasse, han började inte förrän kl 10 i morse och dessutom slutar han tidigt idag redan kl 15. Har tagit fram lite kyckling till middag idag. Nä in i duschen nu med dig. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0