Kvällsbestyr

Ja då va de kväll igen, tänk så fort vissa dagar kan gå ibland. Jag har inte gjort speciellt mycket men ändå så flög tiden bara iväg. Jag har suttit hos mormor ett par timmar, fast de kändes inte som så länge. Jag har lånat telefon och ringt sjukuset säkert tre eller fyra ggr. Varför då undrar ni säkert, jo de e så här att jag försöker att finna vart min tvilling syster e begravd någonstans, de sjuka e att ingen tycks veta de trots att jag har hennes person nummer å allt. Jätte mysko e de, jag har pratat med dom på arkiv, med dom på prematuren och obduktion. Men ingen vet nånting, visst e de bra konstigt?!  Jag har även ringt till GA:s pastors exp där de sägs att hon e begravd men icke sa nicke. De finns ingen med de person nr säger dom. Dom tycker att jag ska gå till minnes lunden, ja men för att "ligga" där så ska man ju oxå finnas regad nånstans........
Så i morron ska jag gå till Fonus och kolla om dom vet hur jag ska gå tillväga. Finns de någon som vet vad begravningsbyrån hette som låg på trädgårdsgatan eller kyrkogatan i stan nära irlänska puben. Den fanns där 77 iaf för då beställde mamma och pappa en kista där, dom kommer inte heller ihåg vad den hette.

Nu ska jag natta Victor.

Ha de så bra.  See ya

Kommentarer
Postat av: anki

ring pastorexpiditonen där dina föräldrar bodde de måste veta kram anki

2008-02-14 @ 10:25:40
Postat av: Eva

Tomas Anderssons Begravningsbyrå ligger numera på Köpmangatan 5.
Vet inte din mamma då???
Men som sagt var..KOlla upp med Pastorsexpeditionen där din mamma mu var skriven/bodde då!
De har förhoppningsvis det du söker.
Lycka till & kram!
//Eva

2008-02-16 @ 18:15:50
URL: http://myskusen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0