Hittat min tvillingsyster

image87



Nu har jag hittat henne. Eller ja nästan iaf, hon ligger på GA:s kyrkogård. Där finns de något som heter allmäna barngravar, men vilken av gravarna det är går inte att få fram. De gör inget för nu har jag ju ett ställe att gå till och de känns mycke bättre. Jag ska höra med Hasse om vi kan åka dit ikväll och tända ett ljus. De finns ju inte en chans att jag hittar just hennes grav men om inte annat så kanske hon ser mig iaf och ser att jag har hittat henne. Jag har precis talat om de för mamma och jag ska ringa pappa ikväll oxå. Tusen tack Mia för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: ingrid

hej.skönt att läsa att du hittade henne till slut.måste kännas bra att ha någonstans att gå, och att kunna prata med henne när helst du behöver.hoppas du får tända ditt först ljus för henne ikväll...kram på dig Tjejen!

2008-02-19 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0