Hej hopp i lingonskogen.........

Ny vecka och nya friska tag, eller friska å friska...... jag har åkt på förkylning :(  inte kul alls, jag som ska jobba en vecka, börjar på torsdag. Bara hoppas att jag inte blir värre i förkylningen. 

Ikväll blir de mammagrupen och Virre som har längtat så på att få åka dit :)  Han sa igår till mig   -Mamma jag som ÄLSKAR att åka taxi :) Min goa guldklimp, och till helgen kommer nästa guldklimp *längtar*   tur att dom inte e värd sin vikt i guld för då hade jag inte fått mycke för dom, för dom e ju så mager mina juveler *skratt*  Fast å andra sidan om dom skulle vara värd sin vikt i guld så finna de inte vikter nog för hur mycket dom små liven betyder för mig och alla andra som finns i deras liv :)

I helgen ska Virre åka till Alnöbadet och Pontus ska ut på bio och resturang med sin kompis, va kul dom ska ha de :)

I morse vaknade Virre av jordens blöt puss från svärföräldrarnas hund Joppe, ja en sak e då säker att få upp Virre ur sängen då va då rakt inge problem *hahaha*  svärmor kom förbi tidigt i morse för att ta lite blodprov på Hasse, hoppas att proverna visar bättre denna gång än sist.

Men vet ni vad!? Tro de eller ej men fröken Vesterlund hon knallade ner till affären halv nio i morse för att handla fika som Virre ska ha med sig till förskolan i morron *undra hur många som ritar kors i taket nu då? *  :)
dom ska ha frilufsdag i Sidsjöbacken och Virre tycker att de ska bli såååå kul.

Nu ska jag lägga mig och vila en liten stund innan jag tar och gör lite nytta.

Ha de bäst, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0