Håll tummen

Hoppas att alla håller tummen för mig idag. Jag e skit nervös inför intervjun, även om jag bara ska va mig själv. Men de känns ändå i magen. Har inte sovit speciellt bra heller, har legat på spänn hela natten och där emellan har jag drömt jätte konstiga saker. Kommer tyvär inte ihåg vad jag har drömt, men jag kommer ihåg att de va min första tanke när jag klev upp. Intervju e i några timmar oxå, undra vad vi ska göra så länge? De börjar kl 10 och håller på tills kl 14.

Nä nu ska jag göra mig klar innan de e dax att åka.  Kram på er alla :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller alla tummar å tår så dom blir blåååa, de här fixar du lätt gumman =) dom ska vara glada att dom får dig *blink* lycka till kramiz, ps, väntar med spänning heeeeeela långa dagen nu =)

2008-02-22 @ 09:15:07
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Kusin Tessan

Åhh vad spännande, vi håller tummarna!!!

2008-02-22 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0