Gotta blir de idag

Äntligen e de lördag! Då får jag köpa mig lite godis, jag har varit utan sötsaker i tio dagar. De låter kanske inte mycket men för mig är de det, känns som om de va flera veckor sen jag åt gotta sist. Jag ska strax göra lite frukost, Victor ska få åka och bada med Annette och Mille på spothallsbadet. Pontus pratade om att gå till sin kompis Alex idag, jag och Hasse ska kolla med Mia om de går bra att vi kommer förbi ett tag idag på dan. 

Idag blir de våfflor till middag *usch* men jag tar fram en matlåda till mig själv, grabbarna och Hasse tycker iaf om våffler. Sen blir de familjemys i soffan till melodifestivalen.

Nu ska jag ta tag i att göra frulle och packa väska till Victor, samt få upp Hasse ur sängen :)

Hörs sen. See ya!

Kommentarer
Postat av: Eva

Gillar du inte våfflor? De som är så gott :) Men tur att du kan ta fram annan mat då :)

2008-02-16 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0