Fonus

Jag har precis kommit från affären och Fonus. Kvinnan där va jätte gullig och trevlig, hon sa att begravningsbyrån som fanns inne i stan nära irlänska puben förr va Tomas Anderssons bergravningsbyrå. Kvinnan på Fonus tog och ringde dit åt mig så dom där skulle ner i källaren och kolla om de fanns kvar papper från 77. Hoppas hoppas att hon hittar något, för dom har rätt att "förstöra" sina papper efter 10år. Men som jag förstod så kan de finnas en journal iaf. Håll tummarna för mig nu. Och SNÄLLA, SÖTA, GOA och UNDERBARA MIa som hjälper mig med detta detektiv arbete. De tar på krafterna när de bara blir återvänds gränd hela tiden. MEN skam den som ger sig!

Åter kommer när jag vet mer. TREVLIG ALLA HJÄRTANS PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh, nu rodnar lilla jag jue :)
Självklart jag hjälper till om jag kan, det vet du gömman, Miss Watson at your service ;) pössen å kramen
Love you.

2008-02-15 @ 10:21:48
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0