Ensam kvar

Nu så har jag gått iväg med Victor till sexårs och hållt Annette sällskap i telefonen medans hon körde til Härnösand, fy attans va halt de e ute! Jag höll på att vurpa igen men klarade mig denna gång, hoppas att Annette kommer hem i ett stycke för de va inge kul väglag alls. Hon måste ta de lugnt när hon kör hem, vill inte veta av att de händer henne något. Bäst att be till de högre makterna att de ska gå bra, sänder henne en skydds ängel.

image82


Hasse e på jobbet så de e bara jag hemma, ska greja lite så jag håller mig vaken, risken e stor annars att jag somnar till.
Nu ska jag ta och ringa upp Mia och höra om hon har tid att surra lite :)

Have a nice day everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0