Atjii... Atjii... Prosit.....

Fy fan de e inge kul att va förkyld, eller sjuk på något sätt alls för den delen. Jag svettas och fryser om vart annat :(
Stackars Virre fick gå själv till förskolan i morse, jag va helt färdig. Nog för att han klarar av att gå själv, men idag så skulle han ha fika med sig, vi hade dessutom glömt ryggan igår på fritids. Så de blev att stoppa allt i en påse och hjälmen på huvet.  Som Victor sa innan han skulle gå, men mamma jag e ju en stor kille nu och gav mig en klapp på kinden *de värmde mitt hjärta så gott* längtar tils han ska komma hem och berätta allt kul som dom har gjort idag.

Nu ska jag ta en filt och slå på en film och vila lite, MÅSTE bara bli piggare tills i morron för då börjar jag att jobba första dagen av en veckas vic.

Måste gå och snyta mig. Ha de så bra ......

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du blir frisk snart! Inte kul att va sjuk, speciellt inte när man ska jobba. Vart ska du jobba nånstans då o hur länge? :)

2008-02-27 @ 14:46:15
Postat av: Johanna

Hua hua säger jag bara. Krya på dig!!!

Hur gick det me jobbet på IKEA? Blir vi kollegor?

Kram.

2008-02-27 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0