Arbetsintervju :)

Wehoo.... Regina från IKEA ringde idag och talade om att jag e utagen till en grupp intervju nu på fredag mellan kl 10-14. Jag blev glatt överaskad men samtidigt jätte nervös. Alla säger till mig att vara mig själv och de e ju sant de ska man vara, men jag är ändå jätte nervös. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Men de va ju de där med att sälja sig själv, inte riktigt mihn starka sida. Eller om dom frågar vad mina negativa sidor är, vad svara man på de?? De ska ju vara ett bra svar som gör att jag går vidare till nästa intervju. Men jag e som sagt super lycklig över att jag får en chans iaf :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis! Vad kul! :) Ska hålla tummarna allt jag kan :)

2008-02-19 @ 15:44:11
Postat av: Johanna

Hoppas hoppas du får jobbet. Då blir vi kollergor jue. Håller tummarna för dig!!!
Kram

2008-02-20 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0