Är på jobbet.

Sitter nu här på jobbet första dagen av sju. De e samma visa som förra gången vi va här, vi sitter och väntar å väntar å väntar å väntar......... Nu ska dom spåra ett paket som skulle ha kommit igår eller nå sånt. Om de e för långt bort så får vi gå hem för dagen annars så e de bara att vänta igen.......

Nåja en annan trevlig grej är att vi förlovar oss idag :) Vi har fixat barnvakt med mormor så att jag och Hasse kan gå ut och äta lite gott, sen ska vi hem och ha mys mys med Victor. Vi ska äta lite ost, kex och frukt, jag ska lyxa med ett glas vitt vin till. Får se om Hasse tar en öl eller om han känner att han inte ska utmana sin lever, kan ju vara dumt. Tusen tack för alla grattis sms, jätte kul :)

Men allvarligt va tråkigt de e att sitta så här rakt upp å ner, visst de e ganska schysst att få betalt för att surfa ¨på nätet, MEN ändå... De kan jag göra hemma, hoppas hoppas hoppas att dom kan spåra de förbannade paketet så vi kan sätta igång med de vi ska göra. Dessutom är vi två av tre stycken här, ena tjejen e sjuk. Ja säg vem som inte e sjuk snart idag, man hör att var å varanan e sjuk. Inte kul alls.

Nä nu ska jag googla på nånting som tidsfördriv.

Ha de så bra. See ya...

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till förlovningen :)

2008-02-28 @ 19:03:53
URL: http://anst86.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis igen! Hoppas ni haft en riktigt mysig kväll. :) Kram

2008-02-29 @ 00:21:12
Postat av: Kusin Therese

Jätte GRATTIS till er förlovning!! Vad roligt!! Kram på er

2008-03-03 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0