Virre har kommit =)

Nu är vi samlad igen =)  Äntligen så kan jag/vi får pussa och krama båda pojkarna. Victor tog med sig sin andra halva av hans familj, pappa Micke, lillasyster Freja, bonus syster Ronja, bonus mamma Jeanette och mullvaden Krikken. Han va de jätte kul att få träffa igen tror de va ca fem år sen sist tänk va tiden springer iväg. Summa kardemumma är att de va jätte kul att få besök och bjuda på lite fika, tror folket tyckte att de va varmt här =)
Nu håller vi på med maten fast de blev en pause mitt i allt för Hasse åkte och köpte buljong som visade sig att vara slut, vilket jag hade glömt att säga till om. Kommunikationen funkar inte alltid så bra inte minnet heller =)
Hasse e på väg hem nu från affären så de ska bli gott med mat, de blir spaghetti och köttfärsås idag *mums*   ska bli mysmys med Elin, Fredrik, Mormor och min moster Vickan som kommer på besök lite senare *skoj skoj*
Nu ska jag duka.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0