Vad är detta!

Jag tror jag blir tokig, de klias oftast på mina fingrar. Känns som myggbett kan bara inte låta bli å de blir bara värre...... för att inte prata om hur ont jag har i mina fötter *gahh* nog för att jag har ökat i vikt kraftigt men fötterna ömma, svider, bränner ja allt. Skulle behöva en egen klago mur här hemma så blir de inte bara skit jag skriver om, för allt i mitt liv är inte blä som jag lyckas få till de här ibland. Jag har en underbar sambo som tapetserar som en proff även om han aldrig gjort det förr, jag har underbara barn, vänner, nära å kära.
Mamma skulle vara snäll å hämta Virre från fritids idag då varken jag eller Hasse kan, så för min del är de bara att komme hem efter jobbet å pussa han gonatt. 
Ja hur går det för oss i huset då?!? Jo de går framåt sakta men säkert, Hasse har tapetserat klart pojkarnas sov rum de blev så snyggt =)  Virres rum är städat å klart å i Pontus rum är det golv och städing kvar sen e de oxå klart. Vi inväntar tapeter till v-rum och sov rummet vårat samt att vi har sett ut tapet till hallen nere. Svärmor hade gett sig på tapeten i köket men hade visst inte gått nå vidare de e bara att börja om.  Jag har bara tre tak att måla kvar nu, båda hallarna och vårat sov rum sen så får mäster tapetseraren ta över *big smile*

Hm....... undra om Jane börjar bli klar???  Hon och jag ska ha mys dag idag, vi ska på stan å titta sen äta gott =) Bara vara hon och jag, kan säga att de va länge sen sist. De ska bli så skönt, men jag kan ju inte sitta här med handduken på huvet och fundera på om hon e klar när jag inte e de själv. Av med handduken och på med ansiktet!


Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0