Utvilad =)

Är så otroligt pigg och utvilad de va så länge sen jag va så här......jah wow........  eller nä skoja bara jag e lika trött som vanligt men visst lät de bra!? Jag längtar tills den dan jag kan skriva så, den kanske kommer när jag minst anar det vem vet =)
Idag ska jag & Jejje iväg och fixa lite saker och bara umgås så klart, ska bli lika kul och roligt som vanligt =)
Hasse jobbar ganska länge idag så jag slutar tidigt så jag kan vara hemma när Victor kommer =) ska även passa på att slå en pling till M idag för nu var det länge sen sist vi pratades vid, hoppas att dom har kryat på sig lite nåja de ska jag ta reda på i eftermiddag. Nu e de dax att göra mig och lilleman klar inför skola och jobb, Hasse han är redan på sitt jobb de blev en tidig dag för min älskling men de blir en tidig kväll för oss alla idag.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0