Up date

Ja idag var jag och Jane på stan tittade omkring lite sen fick jag ett litet infall och tog en drop in tid hos frissan =)  Blev bra hoppas bara att jag inte gråter floder i morron när jag försöker få till det själv. När klippningen var avklarad så köpte vi subway och åkte hem till Jane för att äta, tyckte vi hann inte så himla mycket mer. Vi tog en snabb sväng förbi huset för att visa  Jane hur fint det är som är klart och visa upp min nya frisyr för Hasse och svärmor.  Sen var de bara snällt pallra sig till jobbet för att göra lite nytta, efter jobbet så hade jag sån tur att Elin och Fredrik va såååå snäll och hämtade mig i detta väder. Ord räcker inte till hur tacksam jag är för det! Inte nog med de så svängde dom förbi max så jag kunde köpa en sen middag då jag inte orkade ställa mig vid spisen halv nio på kvällen. Ett stort tack till Micke och Jeanette som klev utanför dörren i detta väder för att låna ut handskar till Victor för jag börjar få onda aningar om att han har tappat en av sina nya handskar =(  jaja bara att köpa nya.
Inatt så krympte värmen i sängen från en Hasse till en liten Victor, Hasse sover inte hemma inatt så då får Virre sova med mamma istället de händer ju inte allt för ofta att han gör de nu för tiden. Men i morron så är älsklingen min tillbax med oss =)
För att inte tala om hur mycket vi längtar tills på fredag då Pontus kommer hem =)

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0