Tack Jejje

Ja som sagt tack gumman för en underbar dag idag och som vanligt så sprang tiden iväg, kändes som om det blev stressigt på slutet. Vi får ta en heldag nästa gång, tror vi kan behöva de du och jag =)
Har köpt ett par nya handdskar till Victor så Jeanette & Micke kan få tillbax handdskarna som dom va snäll och låna ut, sitter nu och väntar på att Virre ska komma hem från skolan. Undra vad vi ska äta för middag idag? Jag håller på att somna sittandes i soffan nu känner jag, även om jag surrar med M som va så länge sen och vi har en del att ta igen för de va som sagt inte igår som vi sågs eller pratades vid.

Kommentarer
Postat av: JANE

tack själv gumms!!



det är alltid lika trevligt. Hoppas du blev nåt klokare av mitt lilla föredrag på proffsen ;)



kram

2008-12-04 @ 20:53:49
Postat av: Jane

tack själv gumms!!



det är alltid lika trevligt. Hoppas du blev nåt klokare av mitt lilla föredrag på proffsen ;)



kram

2008-12-04 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0