Stressigt

Ja så kan man lätt uttrycka sig just nu, men jag tar mig lite tid för att få ner ett par ord här medans håret torkar och Hasse klär på sig, vi ska ju ivä strax så de e värt lite stress.
Vi har fått iväg lite grann till huset samt packat upp ca nio kartonger tror jag de va, Hasse va jätte duktig och tapetserade klart i vårat sovrum samt knäskura halva rummet. I morron blir de att köra lite mer kartonger och säckar och packa lite till så det ska inte vara kvar tills på lördag då stora flyttlasset går, tyvär så måste jag jobba i morron för de finns ingen som kunde ta mitt pass =( 
Nu ska vi njuta av kvällen får se om vi kan låta bli att packa och dona när vi kommer hem ikväll. Ha de så bra.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Marie

Morrn morrn gumman

hoppas du åt för mig oxå igår avis

Testar å ringa sen ha en toppendag så länge kram på er =)

2008-12-12 @ 07:16:11
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0