Mumms =)

Ja topp betyg från min sida gällande mat och underhållning =)  Kan varmt rekommendera att gå på Wallmans!  Jag som knappt äter något från julbordet åt som det inte fanns en morron dag, men lämnade efterrätt. Fattar inte varför man envisas med att ta för sig i första taget *hihi*
Nu har de första släplasset gått iväg, en massa säckar och kartonger plus lite mindre möbler oxå. Vi har turen att få hjälp av Eva & Lars och dom ska veta hur tacksam vi är för det =) Vi får bjuda på stor middag till alla som hjälpt till efter helgen.
Nu sitter jag ner och inväntar mer kartonger för dom nio jag lyckas tömma igår försvann i ett kick nu på morron kvisten, nackdelen är att jag märker hur trött och slut jag redan är *halv sover nästan i soffan* Men de rätar till sig när jag sätter fart på berget igen. Ska försöka att hinna med och skriva mer sen....

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

De var bara roligt att vi kunde hjälpa till, att vi hade tid samtidigt för en gångs skull. ;-p Ska lägga in lite bilder på bloggen nu, bl a Lars snöängel. Haha :-D

2008-12-12 @ 18:49:18
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Marie

Morning gumman

Du har fått en utmärkelse i min blogg.

Nu ses vi snart, lycka till idag kram kram

2008-12-16 @ 08:13:37
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0