Kalle stropp och grodan boll

Idag bar det iväg på ultra ljud =)  Riktigt häftiga grejer de där, jag blev nästan lika tagen som Hasse när vi såg de lilla livet. Det har utvecklats en del dom senaste sju åren för man såg ju riktigt bra nu på bilderna och skärmen.
Som det ser ut så fortsätter jag att vara drottning i denna familj för "grodan" är nog en pojke trodde barnmorskan, hon kunde inte säga säkert men de såg då ut så tyckte hon =)
Efter den underbara upplevelsen på sjukan så släpte H av mig hos M för jag skulle ju lämna paket till lillgumman, hon blev kanon glad iaf =)  Mitt nya namn är Gona, lite svårt att säga Veronica när man e liten. Hon lät så gullig och surrade på som bara den *go tjejen*
Tyvär blev jag inte långvarig hos M innan telefonen ringde och Virres fröken ringer och säger att Virre har ont i magen och orkar inte vara kvar, ringer moster Bettan som är snäll och kör hem oss. Hinner ut ur bilen så börjar Virre och spy =(    jahapp bara att gå in och bädda ner de lilla livet och ringa en massa samtal för Virre hade umgåts med en massa släktingar igår samt att vi skulle på sista mammaträffen för mig och Virre. Skulle bli våran avslutning men vi får ta de nästa år.  Tur att Elin & Fredrik var här och hjälpte oss att fixa på Virres rum....
Nu ska vi göra en sista kraft ansträngning med några fler kartongen innan vi somnar.  Lite snabbt om flytten och dagarna som gått.

Chiao

Kommentarer
Postat av: tessan

Jaha då hitta man hit =)

Jasså det se ut som det blir en till pojke, vad skoj. ha ni något namn som ni funderat på eller bestämt?



//Tessan

2008-12-17 @ 01:02:22
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Krama Virre ifrån mig o hoppas han mår bättre snart... Kraammm

2008-12-17 @ 12:15:58
Postat av: Eva

Stackars liten! Inte kul med magsjuka. :( Hoppas han blir frisk snart o att ni klarar er från att bli smittade!

Har ni funderat på nått namn än förresten? Jag visste inte att ni ville ta reda på könet redan, men de kan ju va bra så man kan planera lite =)



Glöm inte skicka önskelistorna förresten! ;-)

2008-12-17 @ 16:12:03
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0