Heja Sundsvall

Ikväll så blir det att titta på körslaget kl 20, jag tyckte om det programmet förra gången men ska bli lite mer spännande denna gång för att ett Sundsvalls lag är med plus att jag/vi känner två i kören =)   *heja heja heja*
Längtar oxå tills Hasse slutar för då ska vi åka och köpa våran efterlängtade sängstomme från IKEA, vi hade varit extra snäll i år för tomten såg till att vi kan köpa den. Jag vill inte kasta bort den gammla sängstommen som vi har nu så mamma ska få ta den. Vi / Hasse ska hjälpa mamma med att frakta hem en ny köpt tv till henne oxå ikväll *mycke nu*

Hm.... undra om jag ska ta fingrarna ur och göra något mer vettigt idag, att vattna blommorna och duscha räcker inte som syssla för en hel dag så jag ska nog lägga på lite mer nytto grejer som tex starta tvättmaskin och vika den tvätt som redan är torr och om de finns lust kvar så tar jag och stryker lite, för stryk högen är inte å leka med just nu....
Vad fick ni i julklapp då???  Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag tar tag i tvätten.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0