Flytt

På fredag så är tanken att första lasset ska gå under tiden så blir att köra kartonger och annat smått å gott som jag ska fixa idag efter jobbet.
Jo Jane gumms ja vet =) men om du känner att du har tid, ork och lust så får du jätte gärna förgylla min dag med din närhet iaf =) 
Satans bil börjar att krångla oxå, bakluckan knölar . Den går inte att öppna men vi fick iaf i 14 kartonger i en lite golf, de tycker jag e bra gjort.
Nu måste jag göra mig klar för jobbet det är kort pass idag fram tills kl 12 *behövs* sen vidare hem till kartongerna och packa för glatta livet.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

OJ! Bra jobbat att få in 14 kartonger i den lilla bilen :) Till helgen ska vi oxå hjälpa till med bärandet. :)

2008-12-09 @ 22:34:18
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0