Fel sida

Va hemskt de e när man vaknar på fel sida =(  Känner att  mitt humör är inte med alls idag *fan* idag så behöver jag mitt bästa humör för allas trevnad, Hasse får sätta mig i en snödriva om jag blir riktigt grinig *fniss*  nämen skämt å sido det är inte kul att vakna upp så här vette fan hur jag ska ändra på de heller. Försöker verkligen att tänka positivt men hugger på en gång om de blir något. Jag ska pröva med att ta ett bad sen och testa att meditera eller nått. Någon som har tips för en som är gravid på dåligt humör med hormoner i svall?????  Tänkte nu för min familjs skull........ de e dom de e synd om såna här ggr. Tack å hej för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ta o lägga dig på sängen o lyssna på ett ljudband o ta ljupa andetag :) Hoppas ni får en jätte bra kväll :)

2008-12-31 @ 12:56:32
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: ingrid

Gott Nytt År på Er!!! Försökte ringa vid 12 men tjii fick jag...Här har du en till med ett j-a humör och jag vet att jag INTE är gravid;)Du har helt enkelt för höga krav på dig själv(som vanligt...:)Jag ringer dig ngt till veckan.Kramar i massor(å det vill inte säga lite när det kommer ifrån mig...:)Pussa på pojkarna från mig oxå!

2009-01-01 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0