En sak i taget

Jag och pojkarna har fått tagit varsin säck och dela upp vad som dom ska ha i varsina rum och vad som ska till deras blivade spel/tv rum samt att jag har nästan fyllt en sopsäck med skräp från deras rum. Den är inga problem att fylla sen när dom inte e hemma, lite mindre gnäll när man kastar trasiga leksaker på så vis. Tusen tack Micke & Jeanette för att Victor får komma till er i eftermiddag istället för i morrn vi behöver verkligen köra på med göra klart i huset, packa, flytta saker från två ställen samt städa ur här.
Nu har pojkarna precis gjort klart sin önskelista som morfar bad om, kan säga att de e väl tur att det inte kostar att drömma för mycke saker blev de =)

Chiao for now

Kommentarer
Postat av: Jane

hej!

hoppas att jag kunde hjälpa er men jag skulle inte vara så mycket till hjälp nu, orkar ju knappt lyfta lilleman. Men jag kanske jag hjälpa till med att köra min bil mellan lgh och hus, hör av er om det behövs, så ska jag se om det går att fixa.



kram

2008-12-07 @ 20:12:17
Postat av: Jeanette

Så lite så... :D

Är ju roligt o ha han här.... Ronja o han pladdrar på för fulla muggar... Dom är fruktansvärt roliga att titta på..heeheh Lycka till o stressa inte ihjäl er nu.. Tänk på lillen i magen... Kram

2008-12-08 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0