3/12

Redan tredje december jag som nyss tyckte alla pratade om julskyltning och att IKEA pyntar på tok för tidigt, de ser lite fattigt ut hemma här utan julpynt även om det är dubbelt jobb så kliar de lite i fingrarna att pynta. En sak är då ganska säker jag tror inte att vi hinner lessna på julpyntet i år =)
Sitter och ger Virre en massa förslag som ska duga till frulle men lille man verkar inte vilja ha =( tycker absolut inte om dom ggr han har en sån morron för den lilla kroppen behöver all energi den kan få för att klara av den långa dagen som blir.
Håller tummen för min älskling idag då han ska på sjukhusbesök kl 13, tänker på dig min älskade!
Victor sitter i soffan och kollar på moron tv när han säger - mamma, jag vet vad våran bebis kan heta.......    -jaha , va då?  - den kan heta Isa =)   Gulliga go gubben min.
Nu ska jag fixa klart så Victor kommer iväg till skolan och sen ska jag vila en stund till innan jag ska göra mig klar för jobbet.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Linda

I min blogg kan du tävla om ett armband;)

Var med vettja!

2008-12-03 @ 19:06:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: ingrid

Du Victor,det tycker jag är ett superfint namn :D!Men om det blir en lillebror,vad har du för förslag då? Tant Ingrid

2008-12-05 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0