23/12-08

Vi hann nästan med oss igår med alla julklappar, pojkarnas klappar är klara. Även om dom inte firar med oss i år så va de viktigt att få dom klart *konstigt* nåja de e bara till Hasses mormor & Östen kvar att köpa samt klappen till Hasse som jag och Elin ska fixa idag. Hasse får en kombinerad julklapp / födelsedagspresent i år för han fyller i slutet på januari *ja tvilling syster Eva fyller oxå då =) *  Tur att Elin är ledig idag så jag får möjlighet att fixa de här, annars så är de ju nära till bussen här ifrån till birsta så strandad är jag ju inte =)
Måste fixa dom där klisterlapparna man skriver på och sätter på klapparna för resten hittar jag inte eller jag vet inte vilken kartong dom är i, har ingen lust att börja gräva på vinden, förrådet eller skrubben för något som inte kostar många kroner att köpa.
Trotts all julstök så känns de inte som julafton i morron, kanske för allt som varit den sista tiden. Men jag längtar ändå till att få träffa alla och äta gott =)
Kom just på att svärföräldrarna äter ju en delikatess *för dom iaf* grisfötter urk...... skrattar till lite åt bilderna i huvet från förra året. Ja man kan inte tycka om allt och de e väl tur alla inte gillar lika i matväg eller något annat.
Ikväll är det meningen att man ska klä granen men de gjorde pojkrna i söndags kväll så vi ska roa oss med att slå in alla julklappar och titta lite på tv, de brukar alltid gå något man kan vila ögonen på. Hasse kanske somnar som jobbar så många timmar idag skönt för han att han e ledig i morron och får ta en välförtjänt sov morron.
Ha en bra dag och stressa inte ihjäl er gott folk!

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi hade massa julklappar o etiketter kvar från förra året. Men dom är i källarförrådet. Orkade inte gå dit o leta upp dom, så har därför köpt nya. :p

2008-12-23 @ 23:24:08
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0