Stört förälskad...

Härliga lördag.... Jag sitter här i min morron rock och skriver, jag vill tacka för ALLA kommentarer som har kommit in på sista tiden. De e jätte kul :) Mer såna tack :)

Vad ska jag göra idag då??? Jo jag ska ta mig en dusch, de kan va bra sägs de.... Ska vänta tills Hasse kommer hem så vi kan äta middag för att han ska sen iväg på firmafest. Själv så ska jag gå till grannen och ta ett glas vin och surra bort ett par timmar, jag ska även passa på att njuta av hennes nys lgh som jag blev såååååå kär i. Den vill JAG ha!!!! De finns en till men den e ju tyvär inte ledig :(    TÅLAMOD!!!!! är tyvär något jag har lite av i såna situationer, men men man ska ju lära sig, eller hur???
Nä en cigg och sen duschen. Vad ska ni göra idga????????


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Eva

De är alltid kul att få kommentarer i bloggen. :) Sällan som jag får det, vet om iaf minst 5 som läser den jämt, men sällan de kommenterar. Latmaskar.. :p

2008-04-05 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0