Snyft

Har precis sett spårlöst på fyran och tårarna gick inte att hålla tillbax, fy fasen va jag grät. Såg ni de programmet ikväll??? Dagen idag har varit lite kaosartat, mycke som händer och på såååå lite tid som möjligt. Hade tyvär ingen ork att blogga idag, de lär inte bli så mycket av den varan i morron heller för jag ska vara i Härnösand hela dan. Från tidiga morron tills på eftermiddagen nån gång.

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan en stund igen innan de e dax att krypa ner i sängen.


På återseende och sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Therece

Åhhh...jag hade sett fram emot att se det hela dagen, så missade jag det. SKIT. men det var bra alltså? Så jag borde se programmet nästa vecka?

2008-04-10 @ 21:36:26
URL: http://therece.blogg.se
Postat av: Eva

Jag har inte sett det än, men har spelat in det så ska kolla sen. Tror att jag har spelat ultimate med en av tjejerna som var med, om jag inte sett fel i trailern för programmet. Eller så skulle hon va med i nått annat program :)

2008-04-10 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0