Om jag kunde.....

.......lära mig att hålla igen käften ibland! Men näh... Jag e lite lätt irriterad nu. Hasse hade lovat mig en sak idag men ringer och säger att han ska jobba över, med andra ord så har han glömt de han sa och lovade. Vilket inte är jorldens undergång, men de kändes som om han gör allt för jobbet och här hemma kommer i andra hand! Om han så kunde så skulle han säkert campa utanför jobbet så han kunde vara tillgänglig dygnet runt.

MEN samtidigt så FÖRSTÅR jag honom oxå, han har börjat på ett nytt jobb som han trivs såååå bra med, så de säger sig själft att han ger hundra % dit. Så inge fel i de. Jag behövde bara få klaga lite!


På återseende

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag förstår både dig o honom. Inte kul när nån bryter löften, men om de ber honom jobba över så förstår jag att han säger ja oxå. Han har ju säkert dåligt samvete för att han gör det, men samtidigt så vill han verkligen ställa upp för jobbet nu när det är helt nytt. Man vill ju göra ett gott intryck i början. O de är ju jättebra att han hittat ett jobb han trivs med oxå :) Så hoppas ni inte är irriterade på varann längre. :) Kram

2008-04-09 @ 15:29:16
Postat av: Veronica

svar: Ja som jag skrev, klart jag FÖRSTÅR honom. Jag skulle säkert ha gjort samma sak. Han valde att stanna kvar av FRI vilja idag. De va INGEN oreder. MEN ett STORT MEN, jag ville bara få skriva av mig lite

2008-04-09 @ 15:42:34
URL: http://draken77.blogg.se
Postat av: anna

ha ha! jag förstår din frustration :) m. är likadan! på gott och ont! det blir tyvärr jobbigt för båda.. kram!

2008-04-09 @ 15:46:11
URL: http://anst86.blogg.se
Postat av: Marie

GOMORRON hoppar jag in å SJUNGER HÖGT och tydligt glad som en lärka såhär på morronkvisten =)

2008-04-10 @ 09:25:38
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Almondine

Svar tack dessamma! :)

2008-04-10 @ 15:06:50
URL: http://Almondine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0