Hemma nu :)

Har kommit hem efter ett jobb uppdrag i Härnösand, jag har sutit i växeln på länstyrelsen. Jag kopplade hej vilt och sitter och funderar på hur många som kom rätt av alla som ringde *skratt* men men man kan bara göra sitt bästa :)

Är sååå skönt att de e helg så jag får njuta av tiden med Pontus & Victor, eller som Victoor skulle säga: De e asa kul att Pontus e hemma för jag har saknat han asa mycke *go gubben min*
Pontus börjar bli äldre nu de märks så tydligt för de e knappt man får en kram längre :(  men så e de ju, ska va glad att jag kan prata till mig en kram än så länge :)
Vad ska ni göra ikväll då????

Vi ska poppa lite popcorn och titta på kanal fyra som sänder programmet talang 2008, för att se vad de e för stjänor som e med, och i morron så ska vi se körslaget *längtar*
Tyvär kommer inte Hasse att vara med oss i morron kväll för han jobbar, så vi får klara oss utan han.

Nä nu måste jag se till att fixa lite middag, här blir de blodpudding *bläää*  Inte direkt fredags mat direkt. Vad ska ni äta / eller har ätit idag???


på återseende

Kommentarer
Postat av: Marie

Fiskbullar å potäter *s*
Babbla med dig du vet terras lite =)

2008-04-11 @ 18:55:43
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0