Helt slut.

Jeg känner mig helt slut i kroppen idag :(   Vet inte vad de är, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Jag va till Annette och drack lite vin igår, men jag drack inte så pass mycket att jag e bakis, bara törstig *s*

Va tråkigt de e hemma nu, Hasse jobbar tills ikväll och inga barn har jag hemma heller :(   Så himla tyst de blir....
Jag ska se på körslaget ikväll iaf men fram till dess har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, aja finns alltid något man kan göra för att fördriva lite tid de e bara lite fattigt i fantasibanken just nu :)   Några förslag????     Funderar på att ta en prommis i de fina vädret....

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jadu gumman nu fick du nyss ett förslag i luren, skulle vara roligt faktiskt miss you gumman...

2008-04-19 @ 16:33:49
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0