Go morron alla glada

Nu har jag klivit upp och gett Virre lite frulle, tagit fram hans kläder samt tagit mig en morron cigg och en kopp te. När jag kommer in efter att ha blossat så hör jag en liten kille som står och sjunger för fullt. En hel nöjd Victor säger att han hörde sin favo låt på radion och skrålar i högan sky :)

På birsta gjorde vi fynd minsann, Victor fick tre t-shirtar och jag och Hasse köpte varsin snygg Puma tröja. I birsta hade vi jätte trevligt sällskap av Natta, Mats och lillcharmören Hugo :)
Vi möttes upp vid halv tre tiden och lämnade birsta nästan vi stängning, tänka va tiden går fort när man har roligt :)

Igår va de en mindre dag för fam vesterlund, båda mamma och son hade damp igår. Virre hade haft en jobbig dag på sexårs och jag här hemma. Men de redde ut sig på eftermiddagen. Vi va på willys en sväng för att köpa lite mjölk och annat å vem springer jag på där om inte Victors faster, farbror och kusin :)    De va sååååå kul att träffa dom igen, även om de bara va som hastigast. Jag fick ju slänga ett get öga på deras guldklimp iaf :)

Vad ska ni göra idag då????



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron gumzan =)

2008-04-08 @ 08:53:43
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: anna

ah, ni kunde inte låta bli pumakläderna ;)

2008-04-08 @ 09:04:49
URL: http://anst86.blogg.se
Postat av: Eva

Jag har hittat puma-skor som jag vill ha!! :) Men är för snål för att köpa mer skor nu, har ju nyss köpt två par andra skor. :p

2008-04-09 @ 07:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0