En ny vecka

Idag är Victor och jag själv ända tills kvällen för Hasse jobbar lång pass idag. Vad ska jag och lillkillen hitta på då tro? Ja de blir de vanliga, laga mat, diska och tvätta ska vi göra. Idag blir de korv, pasta sås och pasta på menyn, inte direkt gorme middag men de duger för mig och Virre.
Längtar tills i morron när jag ska till frisssan :)   Men ska först med Victor till skolsköterskan för en synundersökning, hoppas de går bättre den här gången för Victor va för trött sist så vi fick avbryta.

Just nu e Annette på väg ner för att sola lite och sen ska hon iväg vidare på sitt, jag hinner ju iaf ta en snabb kopp med henne :)  Sen under dagen så har jag inte en aning om vad jag ska göra mer än att ta en dusch, vad ska ni göra idag då?????



På återseende gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck - Bloggträff!

Haha! Ja mycket möjligt *ler*

LoveLove är underbar.. brukar finnas att köpa små prover på tradera för några kr.. sök där vettja.

2008-04-14 @ 11:46:34
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Eva

Jag har varit till veterinären o nu försöker vi klura ut om vi har nån kattvakt som vill ta hand om Nova inatt. Men inte hittat nån än...

2008-04-14 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0